Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Imponerande man, pannkakor och tjock mage!

Helgen har varit bra. Jobb hela lördagen...Ensam med grabbarna nästan hela kvällen. Johan och Isolde firade farmor och va ute på en "hälsapåkompis" tur hela dan! Jag hann träna.....

Igår va det barndop...så mysigt och trevligt och vi va hemma ganska sent. DÅ blir det genast lite körigt. DÅ...ska det packas och planeras för morgondagen. Detta kan stressa livet ur mig!!!!!!

Idag vakande Isolde innan min klocka ringde....Betyder tidigt!

Efter jobbet va det möte, en tur till ICA och hämta Isolde. Hon va imponerande i kläder och hår. Fin tofs och rosett-spänne OCH nymålade naglar. Pappa/dotter morgonen måste varit lugn!!!! Blev så full i skratt...fasen va han kan denna man!!!!!!!!!!

Mitt sug efter pannkakor blir ibland enormt. Så fick det bli då!!!!
Jag känner mig nåstan höggravid...tycker min mage är stor. Men inte tung.

Kommer precis från gymet. Veckans eller månadens :o) benpass är avklarat!

Nu är det Tv soffan och clementiner som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar